Nisanim Kizlar merhaba 17 haftalik hamileyim sag kasigimda ara ara agri oluyor sizce neden olan varmi ole 😕😐
Mom72626 Canım bende 12 haftalığım ve dün inanılmaz kasık ağrım ve bacak ağrım vardı. Zaman zaman hala oluyor ağrım. Hatta dün doktora sordum hocam bu ağrılar ne zaman geçecek diye. Oda geçmeyecek alışacaksın sadece dedi 😀 dün bir de çok yorulmuştum ayakta kalmıştım ve yürümüştüm imzalan daha şiddetli ağrım oldu. Sizin de ondan olabilir?