Papatyam_42 Ben uzun süre kullanılmayacağı için kalınlardan almadım benimki de Ekim sonu Kasım başı doğacak arabayla gidilip gelinecek zaten. E hastanede direkt yüzüne gözüne ışık, insan nefesi, hapşırığı vs gelmesin diye kullanılacak bir eşya olduğu için kalınlardan alıp pahalı bir meblağ ödemek istemedim. Benim alma sebeplerim böyleydi açıkçası ama alınmasa da olur mu olur…