Kızlar ılk defa kırtaj oldum ve cok korktum tam ağrım olmadı ama sımdı benım rahmıme ne yaptılar zarar gelmemıstır degılmı? Kv. Dıyor zararlı rahmi kazıyorlar damar kesilir kötüdür falan faln işte halk arasında konuşulan. Az oncede bır yazı postta bırı işte kurtajdan sonra rahim yapışıklıgı olmus onu sonradan fark etik dedı.
İşte dıcegım o kı bır daha hamıle kalırmıyım kurtaj sonrası zor mu tutar😒 sızde durumlar nasıl oldu cok morale ıhtıyacım var bu benım 2. Düşügüm bırı evde dıgerı kurtaj. Cok canım sıkılıyor suan lohusadayım nasıl gececek zmana😥😥😥