Bebeğim 23 günlük 23 gündür anne sütü içiyor ama geceleri durmamaya başladı saat 3 gibi kalkıyor emiyor sabah 8-9 a kadar uyumuyor uyusa bile çok az uyuyor sonra hemen yine seslenmeye başlıyor bende gece uykularını mama ile desteklesem mi diye düşündüm aranızda bu mamayı kullanan varmı yada yenidoğan için önerebileceginiz mama varmı