Arkadaşlar selam ben tüp bebek gebesiyim bilenleriniz vardır. 16 temmuzda gebeliğimi öğrendim artışım da gayet iyi ilerledi. 20 temmuz biraz kanamam oldu doktor kan istedi daha çok küçük ultrasonda belli olmaz dedi o yüzden kandaki artışa baktı artışım da gayet güzeldi. Düşük vs yok dedi dinlen dedi. Ama benim kanamam hiç kesilmiyor kanama dediğim ped dolusu değil böyle peçeteye gelen kahverengi pembe arası bi akıntı gibi. Bu beni tedirgin ediyor. Progestan fitil kullanıyorum sürekli bu da yapabiliyormuş var mı aynı şeyi yaşayan. Fikirlerinize ihtiyacım var 😓