Bebissever ben bir ebeden duymuştum ve araştırdım. Tahinin üstünde biriken yağı kullanıcam. 35 hafta başla günde 1 kere demişti. Doğal yiyebildiğim birşeyi kullanmak çok mantıklı geliyor. Doğumdan sonrası içinde göğüs kalkanı ile destekleyeceğim. Yinede önlem olarak ıncıa dan minik bir göğüs ucu kremi alıp koydum. Çok ihtiyacım olursa onunda yorumları çok iyiydi.