Canım 1sene önce kimyasal gebelik geçirdim sonra bir hatayla 3aylık igne yaptırdım adetten kesildim 1sene adet olmadım çok pişman oldum adet oldugum gibi korunmadan ilişki oldu hep istiyorduk çünkü ama yok yumurta takibi yapma bilmem ne çok stres yaptım sonra eşimin yanına gorumcemin kocası geldi çalışmaya gorumcemde geldi bize kalmaya onlar gelmeden önce ilişki oldu onlar varken 10gun boyunca hiç olmadı ben umutsuzdum 5.aya girmiştik olmuyordu birde misafir olunca hiç aklıma gelmdi ve cuma günü tesadüfen betamin 7.07oldugunu öğrendim testle koyulaşma takip ettim yani kafanı dağıt stres en büyük engel bu ayda olmasa ben tedaviye baslicaktim