Selmagkk Kaçın üstünde yüksek veya düşük oluyor 10 5 tansiyonum çıktı nasıl doktor ölç sürekli dedi ama anlamıyorum pek🙁
halitefe Selmagkk bu düşğk ancak çokta düşük değil gebelikte zaten biraz altta tansiyon normal kabul ediliyor
Beyzanrcnp Selmagkk 8/5 falan çok düşük olur canım benimde hep 9/6 10/6 falan çıkıyor normalmiş susuzluktan olur dedi doktor bide bol su iç
halitefe Selmagkk bunlar anlık küçük oynamalar sıkıntı yok Meral etmeyin siz bir halsizlik falan hissetmiyorsanız büyük tansiyon 9 un altına inerse düşük kabul ediliyor
Ozlemerikci543450 Selmagkk tansiyon kişiye göre değişir buna düşük yüksek demek çok doğru değil biraz kendinizi bilmeniz gerekir normalde tansiyonunuz nedir ne olunca sizi etkiliyor gibi 8 aylık ikizlere gebeyim tansiyonum hep 10 a 5 ve düşük değil benim vücudumun taşıdığı tansiyon bu 12 olunca baş ağrısı öğürme hastanelik oluyorum bi başkasının 12 8 normaldir oda 10 a 5 de hastanelik olabilir
bebesever Benim normal tansiyonum 10 / 5 civarıydı hamilelikte 12 ye çıkınca haftalarca başım ağrıdı. Normal zamanda iyi hissettiğiniz tansiyon neyse hamilelikte de normali o dur. Sürekli böyle çıkıyor ve iyiyseniz sizinde normaliniz böyle düşük demek ki
2cocuk2kopek Selmagkk gebelikte düşük tansiyon istednir sizinki iyi 10/6 11/6 12/6 en ideal ölçülerdir
Drkkk Selmagkk gebelikte yüksek tansıyon sıkıntı,benım 7/5 lere kadar düştüğü olmustu ilk aylarda 29 haftalığım 10/5 genelde cıkan tansıyon
HavvaM0806_ Selmagkk benim hep düşük 🤭 normal tansiyon 12/8 dir ama benim hep düşük 8/4 falan bile oluyor