Msdenizkky ben arada bir bebeğimin başını aşağıda hissediyorum ama kanala girmemiş sadece başı asagidaymis ağrı felan değil de çok oturunca yada yatinca iki kasiğimda da acı oluyor sanki spor felan yaparsin da hamlarsin oturup kalkarken aci olursa öyle oluyorum sizde de varmi bu