gozde2312 Doktorum 3 haftalık yeni bi hamilelikte oldugumu söylüyor beta hcg değerim 253 dü 6 gün sonra tekrardan kan verdim yarın sonuçlarım açıklanacak değerimin yükselmesi gerekiyor bana dua edebilirmisiniz çok istiyoruz anne baba olmayı
elc11 gozde2312 bende 18inde kan verdim 288di 3 haftalık dedi 2-3 hafta sonra gel keseyi görelim dedi sizin ne kadar da keseyi görebildiniz çok merak ediyorum nasıl o kadar bekleyeceğim bilmiyorum
gozde2312 Çok teşekkür ederim 7haftalık olmuşuz kalp atışını da duydum sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin ALLAHIMMMM🙏🏻🙏🏻🙏🏻