Marziye Bu sabah 7 den beri bulantilarimdan dolayı agzima birsey suremedim su bile icsem çikarttim sadece sabah 8 gibi bir cikolata yedim ondan sonra ne kahvalti ne yemek birsey yiyemedim ve çok da açtim simdi biraz daha iyiyim yemeye calisicam ama bebegime bu açligim bir zarar vermemiştir demi kizlar ya sacma belki ama çok korkuyorum bisey oldu ona diye 15 haftaligiz yarin doktoruma randevu aldim hemen korktugum icin
Neroizm Marziye merak etmeyin 20. Haftaniza kadar yememeniz sadece sizi halsiz birakir, bebeginiz sizin depolarinizi tuketip basinin caresine bakar. Yediklerinize 20. Haftadan sonra dikkat edeceksiniz.
AyseNurv Bir şey olmaz canım korkma bende de öyle oluyordu doktor o senden beslenir miden bulanırsa zorlama diyordu ama hergün böyle devam ederse serumla besleniyormuşsun ama bu devamlılık olursa Şuan bir şey olmamıştır hiç korkma annesi
Marziye AyseNurv ay çok saol ilk defa bu kadar ac kaldim ve çok uzun saat oldugu icin açliktan ona bisey olmusmudur diye kafayi yicektim ikiz bebegimi kaybettikten sonra çok daha tedirgin oldum
AyseNurv Marziye Rabbim sağlıklıca hayırlıca kucağına almayı nasip etsin canım korkma sen bir şey olmaz Rabbimin izniyle