Beettll benim sezaryenle sonuçlandı ama bu şekilde olup normal doğum yapanlar olduğunu duydum. Doktorum sezaryen önerdi doğumun daha uzun sürebileceğini daha sancılı olabileceğini ve sonucunda yine sezaryene dönebileceğini söyleyince cesaret edemedim. Doğumum başlayınca acil sezaryene alındım.