Kızlar selam 9+4 hafta hamileyim dün karnım çok ağrıdı akşam üzerine doğru. Afedersiniz Sabahtan ishal gibiydim akşama doğruda karın ağrısı eklendi ben ayaklarımı üşüttüm ya da sudan falan etkilendim dedim acile gitmedim evde sıcak su torbasıyla vs idare ettim bugün ağrı kalmadı ama bağırsak düzenimde tam anlamıyla düzelmedi acile gitmeli miyim ilk hamileliğim panik yaptım başına gelen var mı bu durum