Sulee123 meryem3333 ama su gibi geliyor normalde böyle değilde 2 gündür böyle sizinse aynı mı allah korusun kese içindeki su vs diye düşünüyrm
Kelebegimmm Sulee123 nasıl o kadar derini düşğne biliyorsunuz ya ben daha bebeğin olmasına alışamıyorum😂
Sulee123 Kelebegimmm ben düşük yaptım 4 ay önce bu yüzden endişeleniyorum normalde bende hiç hissetmiyorum bile ama su gibi olunca korktum biraz
Kelebegimmm Sulee123 iyi düşünelim iyi olsun🤗doğması gereken çoçuk ne olursa olsun doğacaktır🤗in şa Allah