Htprk 38+2 haftalığım karnımın üstü baya bir sert bu doğum belirtisimi bebeğim normal doğum pozisyonunda acaba poposunu felan mı dayıyor yukarı ilk gebeliğim lütfen yardımcı olur musunuz?
Erkekannisi2 Htprk benimde aynı gun aynı hafta canım bugun benim bebişimde yukarda aynı senin gibi hareketleri sertleşmesi merak içindeyim
Zeynep0742 Htprk bende 34 .haftamdayim bende de oluyor ama doğum belirtisi değildir ya popolarini bastırıyorlar bence