Melickaya Kızlar hastane odası süslemek bi bana mı saçma geliyor bilmiyorum komik buluyorum. Yani tamam bebişkolara hoşgeldin diyoruz ama o sırada cidden süs püs düşünülebiliyor mu ? Ben evimde bebeğin odasını süslerim kapısına süsünü falan takarım diye düşünüyorum. Hediyeliklerini odasına koyarım mesela. Birde hastanede 1 gün için o telaşa girmek istemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz ? Ben hiç bir sey de abartı sevmiyorum. Sadelikten sakinlikten yanayım. Böyle gösterişsel şeyler bir tık bana uzak. Sizin fikriniz nedir ? Olması gerekli midir ? Sizce süslenmeli mi ?
petronix Melickaya Siz sevmiyorsunuz diye sevenlerin fikrine saygı duymayı öğrenin bence.. neymiş efendim komik geliyormuş.
yeni_anne2 Melickaya benn erken dogum yaptım ama bunu asla yaparım yapmam demedim size sacma gelebiliyor ama heves denen bırsey de varr zevkler ve renkler tartışılmaz gibi ben yapamadım senn neden yaptın yada yapmadın asıll bu konuşmalar sacma
ABusraaaa Melickaya keşke benimde dogumlarim planlı olsaydı bende yapabilseydim bence çok hoş bı görüntü asıl evde yapmak saçma evde çocuk odasını milletemi gostereceksin kaldiki bebek anne yanında yatcagi için yatak odasında yatakcak yatak odani mi suslucen 😏
Zero93 Melickaya Ben o anın çok özel olduğunu düşünüyorum. Bizde hastane odasında ziyarete gelir yakın akrabalar, arkadaşlar. Güzel bir anı kalsın diye bende süslemeyi düşünüyorum her şey yolunda giderse inşallah
Melickaya petronix saygısız bir şey söylemedim kendi fikrimi söyleyerek insanlardan fikir almaya çalışıyorum. Kitap okumanızı, okuduğunuzu anlamanızı öneririm.
petronix Melickaya Ben kitap okuyorumm zaten de siz önce bi ne yazdığınızı anlayıp idrak edip konuşun.. Zira çok boş konuşmuşsunuz.
Kbra_nur2 Melickaya saçmalık diye başladığınız konuşmayı böyle kaçamak cümlelerle kurtaramazsınız 😀 yani bence siz kitap okumayı bırakın pek işe yaramamış görünüyor 😀 gerekli ya da gereksiz görülen bi durum değil içinden gelen yapıyor yapmasan da olur yapmak istersende bi değişiklik karar ailelerin kendi isteklerine kalmış 😀
Melickaya ABusraaaa iki beşiğimiz var biri benim yatak odamda birisi bebeğimin odasında bebek benim yanımda uyuyacak ama kendi odası da tam takır düzülü. Süs dediğimde bi kapı süsü çikolataları ve magnetleri yani öyle balon falan yok
Melickaya Zero93 inşallah, doğum yapacağımız şehire yenilerde geldik. Benden taraf da eşimden taraf da kimse yok açıkçası. Doğum ici n annem yanıma gelecek. Öyle kimsede yok ziyaret için süsleyeyim diyeyim
ABusraaaa Melickaya aynı şey işte bitek balonlar var niye gözünüze batti hastanede de kapı süsü hediyelikler ve sadece balon var yani. O kapı susunude hastaneden alıyorlar sonra çocuğun yatak odasına koyuyorlar hani mantik aynı. Ki bence hastanede çekilen bı fotografla evde çekilen fotoğraf arasında baya fark var. Benim mesela çocuğumla hastanede çekilmiş fotgrafm yok çok isterdim olmasını.
Melickaya ABusraaaa canım onun için özel organizasyonlar var benim bahsettiğim öyle balon malon değil
Kikiriki Melickaya haha yani size aşırı gereksiz yükselmişler bende anlamadım yorumları okuyunca sanki birilerine hareket etmiş gibi.. benim erken doğum riskim var ve 1 aydır hastanedeyim planladığım gibi doğum olmayacak muhtemelen ki planlamamıştım da denebilir ama bende hatıra ve anı olarak daha farklı şeyler yapmayı düşünüyordum süs püs yerine şu anda da mesela hiç umrumda değil sadece sağlıkla kucağıma almak istiyorum tek hevesim onu kucaklamak 🤗
Melickaya Kikiriki he işte yani benim anlattığımda aslında bu yani demem o ki süs püs derdine düşemiyorum hoş sevmiyorum da öyle . aklım fikrim bebisimin sağlıklı doğması ve doğumumun kolay olması. Yani banane balondan o sırada ayaklarıma kırmızı halılar serseler boş. Bebeğimle eşimle bir fotoğrafım olur o bile bana yeter de artar bile.
miniminibebek Melickaya o an ki acılardan saraylardada olsam gözüm görmezdi 🤣benım pek merakım yok ams yapanları da kınamam tam karşı odamda süslemişlerdi bi sürü hediye gelmişti annem gelip gidip onu söylüyordu doğumdan sonra yanıma kimsenin gelmesini istemedim çünkü zaten kendimle bebekle uğraşmaktan o anda kimse rahatsız etsin istemedim
Melickaya Kbra_nur2 kitap okumayı bırakıp sizin gibi oda süslüyeyim o zaman tamamdır sonra da instagrama foto atarız herkes görür görmemişliğimizi. 😅
petronix Melickaya Siz iyi değilsiniz bence yorumlarınız çok tutarsız yukarda bulunduğum şehirde aileler yok ondan dolayı süslemiyorum demişsiniz şimdi gelmiş ne diyorsunuz ne dediğniz belli değil bi öyle bi böyle
Kbra_nur2 Melickaya hahahah hani saygı duyuyordunuz hakaret etmiyordunuz 😀 saygısızlar kitap okumayla adam olmuştu herkes 😀😀
Elifd01 Melickaya fakirim de bence sen açım de seninki art niyetli bi post sen yapamamışsın yapana gülüyorsun shdhshd bizlerde sana gülüyoruz 😅
Fuunndaaa Bende süslemeyi çok doğru bulmuyorum, ikramlık vs evet olabilir ama diğerleri gereksiz, tabi yapana da sonsuz saygım var