Kızlar en son Adetim 1 Haziran’da 3-4 gün bir şey sürdüm ve hala Adet olmadım 26-27 gün olacak erken gebelik testi yaptım Mimea silik çıktı 5 gün önce 4 gün önce de bebetime yaptım onda negatif çıktı Bugün tekrar bebetime yaptım kaset Test negatif çıktı Pazartesi kan vereceğim Sizce gebelik var mıdır