Kızlar hala regl olmadım. Yumurtlamama göre 1 hafta pepapp uygulamasına göre 4 gün geciktim. Yaklaşık 1 haftadır da idrar testi yapmadım en son negatif görünce yoktur zaten diyip bıraktım. Çok bel ağrım var göğüs ucu hassasiyetim var. Yüzümde gene bugün iltihaplı sivilce çıktı. Her sivilce çıktığında kesin regl olcam diyorum ama 1 hafta öncede çıkmıştı ama regl olmadım😂 Yarın kan vermeye gidicem ama korkuyorum gene negatif görücem diye. Kafam allak bullak..öyle içimi dökmek istedim🥹