Minik33_ ağrı eşiğim yüksektir benim 5 dk da 1 iken nasıl diyim regl sancısından daha keskin ama dayanılmayacak gibi değildi. Benim gece 2 gibi nişan geldi ben yattım uyudum sabah 7 de eşimi işe göndermek için uyandım kalktığımda 10 dk da 1 sancım geliyordu dedim gitme bi duş alayım duruma bakalım duşta sıcak su tuttum belime kasıklarıma çıltım kahvaltımı ettim 10 d hastaneye gittik 5 dk da 1 sancı 3 cm açıklığım vardı doktor yürü bol bol açsan bir şeyler ye enerjin olsun dedi ben 1 saat hastane bahçesinde yürüdüm 2 3 dk ya 1 sancım oluyprdu sonra gittik bi yemek yedim o halde hâlâ dayanabiliyorum yani. Hastaneye gittik artık yürümek zor geliyor bebek iyice aşağı indi doktor bi baltı 8 cm açıklık ama parmağımla zorladım direkt doğumhaneye alıyoruz tam açıklık dedi 13 te odaya girdim 13.28 de doğum oldu.. Zorlandığım odadaki kısımdı çünkü tam açıklık olunca yürümeme duşa falan izin vermediler yatarak sancı çekmek daha zor oluyor yürüyebildiğin kadar yürü.