Beybimmm Merhaba hanımlar 4 gün önce sezaryen ameliyatı oldum. Göbeğim aşırı derece de morardi yeşerdi . Bu normal mi ? Bide çok yaniyor sanki kaynamış su dökülmüş gibi .ilk sezaryen de böyle şeyler olmadı .o yüzden endişe ettim
Fatmadmr37 Beybimmm hiç bilgim yok canım bende böyle bir şey yaşamadım. Üstte kalsın belki bilgisi olan vardır. Dikiş bolgeniz değil ama dini karnınız yani?
2Princess1Mom Beybimmm Aynı şekilde benimde oldu göbek deliğimden aşağıya doğru morardı. Ağrı acı birşey yoktu ama. 1 haftaya kayboldu tamamen.
Fatmadmr37 Beybimmm dikiş bölgesi ile ilgili bir sorun olabilir mi acaba belki o yüzden olmuştur enfeksiyon gibi bir durum yok dimi inşallah. Eğer doktorunuza ulaşabiliyosanız resmini çekip atın bence o daha iyi bilgi verecektir.