Kızlar 37 haftalıgım devlet hastanesi takipliyim burda bazı doktorlar yapıyor benim doktorum yapmadı bi hemşireye sordum o da bazıları doğumdan önce yapıyor illa yapılması gerekmiyor dedi. Yani sonuçta normal doğum olacaksa bi şekilde geliyor bebek diye düşünüyorum bende ama bi de size sorayım dedim