Merhaba, ilk bebeğimi normal doğumla dünyaya getirdim ve çok kolay bir dogumdu simdi 33 haftalik olduk ve bu doğumda mecburi sezaryen olmak durumundayız plesenta onde olduğu için birazcık sezeryandan korkuyorum bu durumu yaşayan sezeryan olan anneler dogumlariniz nasil geçti sonrasi sizi neler zorladi?