Deletedmom254 Gul1402 jo moyner monaco modelini aldım çook güzel geldi daha kullanmaya başlamadım ama her gören de çok beğendi 🍀
Hamisbirisi1 Gul1402 kuzenim aldı ve çok hantal olduğunu söyledi hiç önermedi. Bende elele markasının anne bebek çantasını aldım. Fiyat olarak da yarı yarıya nerdeyse. Beğendim de görünüşünü ama henüz bebeğim doğmadı. Umarım memnun kalırkm