Kozlar bugün öğrendim çok heyecanlıyım rabbim isteyen herkese nasip etsin umut olsun diye yazıyorum 13 aydır deniyoruz olmuyordu son 3 aydır inositole başladım son aydada şekeri Gluteni kesmiştim hergün avakado yedim incir havuç kürü uyguladım ve çatlamam görüldü bu ay kendiliğinden ve ilkinde tuttu amh yükksekti 9 du çok düzensiz regl oluyordum ama işte rabbim nasip edecek ya lütfen yediğimize içtiğinize dikkat edin çok etkiliyor bir pcoslu olarak söylüyorum işin ilginç yanı 6 gün önce kanda 0.2 çıkan değerim bugün 80 adet gecikmesinin 3. Günü yani yumurtlamadan sonraki günler değil adet gecikmesini bekleyin karnımda bebeğim varken boşu boşuna saatlerce ağladım geçen hafta