Ipek321 Kizlar günüm berbat geçiyor. Ben normalde asla kusma ve mide bulantısı yaşamadım hamileliğim de şuan 20+3 haftalık hamileyim ne olduysa midemde bir ağrı ile uyandım sonra kahvaltı yaptık ama ben zorla 2 3 parça birsey yedik ve 10 dakika sonra ne var ne yoksa çıkardım. Midem aşırı kötü. Hani güneşe çıkıp Güneş geçtiği zaman olur derler falan Ben günlerdir evden çıkmıyorum hiçbir şey yokken sebepsiz durup dururken böyle bir şey yaşadım bu durumu yaşayan var mı ne olur. Midem ağrımaya ve bulanmaya devam ediyor. Yediğim birsey dokundu desem eşim çocuklarım hepimiz aynı şeyi yedik. Ve dediğim gibi zaten yiyemedim. Ben hiç böyle bir durum yaşamadım halim kalmadı bittik haldeyim şuan.
Dunyaninencoolannesi Ipek321 ben de 17+3üm hiç kusmamıştım dün ne yesem rahatsız etti akşam da ne varsa çıkarttım chatgbt normal dedi normaldir umarım
Sekerr_46 Ipek321 çok normal bence, illa güneş görnene gerek yok gebesiniz sonuçta. Yinede doktorunuza sorun siz bilirsiniz de, Benim de mesela hiç bişey yemesem de şiddetli midem yanıyor mide kanaması geçiriyorum sanıyorum Allah korusun
Visneli1so-s Ipek321 bacım bacım 31. Haftadayim hala kusmalarim ara ara oluyor ve dışardan hazır paketli gıdalar tüketmeye çalış o da tetikliyor bazen soğuk şeyler ve bozulmaya yakın şeylerde olabilir sen hamile olduğun için ekstra etkilenmissindjr
Ipek321 Miniminiminnos başlarda var mıydı sizin yoksa sonradan mı oldu acaba benim başlarda hiç yoktu çünkü bugun midemde karnımda bir ağrı var bitirdi beni Allah’ım yardımcımız olsun 🥺🥺
Ipek321 Dunyaninencoolannesi Ay inşallah normaldir sıcağa çıktıysan ondan diyen var ama çıkmadım günlerdir evdeyim anlamadım noldu halim kalmadı bitik haldeyim 😔
Ipek321 Sekerr_46 Tabi ki gebelik basli başına sebep ama şaşırdığım şey hicbirsey yokken birde olması dediğim gibi ben hiç mide yanması veya mide bulantısı kusma yaşamadım bugun ne oldu bana anlamıyorum. Şuan ıyiyim şükür yedim birseyler yürüyüş falan yaptım iyi geldi Allah’ım yardımcımız olsun inşallah
Ipek321 Visneli1so-s Ah yaa yolu baya yarılmışsın ama ömründen de ömür gitmiştir canım Rabbim kolaylık versin. Ben hiç mide bulantısı kusma yaşamadım bu gebeliğimde bugun bana garip birsey oldu gerçekten. Ama şükür ki şimdi iyiyim hava almak yürümek iyi geldi. Evet mide hassas eminim ki birsey dokundu ama ne anlamıyorum. Eşim de diyor zaten birsey yediğin yok ne dokunacak diye ama suan tek tesellim şükür ki geçti.
Ipek321 Bebegimle_00 benim sadece o gün oldu bütün gun halsizdim ama sukur sonra olmadı geçti size de çok geçmiş olsun 💜