Hanımlar doğum yaklaştıkça kafamda çok farklı sorular dönüyor bunlardan biri de estetik kaygılar 😂 tabiki bebeğimin sağlığı nasıl gelmek istediğini herşeyden önemli ama merak etmeden duramıyorum.
Mesela normal doğumdan sonra vajinamız eski halini alıyor mu darlık şekil vs. ?
Sezeryandan sonra göbek kesilen yerin üzerine düşüyor katmanlı görünüyor diyorlar doğru mu ?
Ve her ikisinin iyileşme süreci ne kadar oluyor ? Tecrübelerinize dayanarak beni aydınlatırsanız sevinirim.