Mel0s genel olarak baş ağrısı yapıyor ve öyle bildiğimiz baş ağrısı değil sadece sırtüstü düz yatınca geçiyor anesteziyi yapan kişiyle de alakalı bi durum Bos dediğimiz beyin omurilik sıvısını bazıları anestezi sırasında şakır şakır akıtıyor ki bu sıvının bir damlasının kaybı bile denge kaybına yol açıyor.Sonu güzel bir anı oldu yapacak bi şey yok şimdi uyuyor ona bakınca her şeyi boşveriyosunuz zaten 😚🙏