Merhaba 38+2 hamileyim dün akşam 22:00 da ağrılarım vardı belimde karnımda bebek aşırı hareketliydi rahimde çok baskı hissediyorum uyumaya çalıştım zar zor uyudum yalancı sancıdır diye şuan hala ara ara belimde ağrılar oluyor sizce doğum yakınmıdır ?