Annelikyolundabiri Bu konuda o kadar sinirli, nefret, öfke doluyum ki anlatamam.. ‘Kıyamet alameti diyenler’ gelir şimdi buraya bunlar halkının sonunu getirmeye yemin etmiş insanlar, bu ülke kimin elinde olsa kıymeti bilinirdi bizimkiler bilemedi. Coğrafi olarak o kadar harika bi ülkeyiz ki, gerci sadece coğrafi olarakta değil her konumda harika ülkeyiz ama gel gör ki hırsları, bencillikleri uğruna mahvoldu her şey, dilerim çıkardıkları ateş cehennemleri olur. Öyle birer acı çeksinler ki, öyle bir yargılansın ki şu sistemdekiler içimiz soğusun. Savunanlar da aynı şekilde. Fazla merhamet vatana ihanettir bunu iyice anladık bu yıl, ben gerçekten o kadar şey söylemek istiyorum ki ama ne fayda. İnşAllah en kısa sürede bu cahil yobazlardan kurtuluruz.