Aler benim 3. Ay da mide bulantım kesilip 7. Ay da daha kötü başlamıştı şekeriniz ya da tansiyonunuz düşüyor olabilir mi az az sık sık beslenmeyi deneyin isterseniz bebek mideye baskı yapıyor ama her hamilelik farklıdır isterseniz numarası varsa doktorunuza danışın