Kayalp_2613 Mrhblar. 5. Gün embrıyosu cok saglıklı gelıişmiş bir embrıyonun 9. günündeyım sabah test yaptım negatif cıktı. 3 gün sonra kan verme günüm. Böyle oşup kanda pozıtif görenler var mı acaba cok üzgünüm😞