yagmrr2 Beta ilk 166 çıktı hamilesin dedi sağlık ocağı kanamam oldu acilde 134 çıktı beta değerim kanamam hala kanamam var yaşayan varmı
2melekannesi_ yagmrr2 olabiliyor bazen doktor müdahale etmeden kendiliğinden betanın sıfırlanmasını söyleyecek muhtemelen kanamanız varmış zaten o adet oluyor yine bir danışmanız iyi olur tabii doktora