Busra1904 yok belden iğneyi vurdular yatırdılar sondayı taktılar ama hiç bişey hissetmedim sonda takılırken
doktor diyorki şimdi bacaklarına sıcaklık hissi gelecek ama gelmedi kesmeye başladılar ben bağırdım hissediyorum hissediyorum diye sonra uyutmuşlar beni bağırarak uyudum bağırarak uyandım genelin öyle bi sıkıntısı var 😅 uyandım ameliyathaneden çıkıyoduk o sıra çok ağrı hissettim ama odaya bi gittik Allahım bende hiç bişey kalmadı ne ağrı ne sızı
İlk kalkarkende herkes ağlayarak kalkıyor ya ben normal kalktım hiç bişeyde hissetmedim
hastanedekendi altımı kendim değiştim, evdede aynı gidince kendim banyo ettim herşey çok güzeldi şimdi yine hamileyim ve genel istiycem bebektede hiç bi sorun olmadı hatta uyandırmak için alarm bile hiç kurmadım şuan 1.5 yaşında elhamdülillah