sinemm22 bende aynıyım canm 7+2 5 gün önce keseyi gördüm hafif de olsa agrim vardı progesteron fitil kullandıktan sonra agrim falan kalmadı bazen diyorum acaba normalmi açıkçası bende o kadar çok ağrıya alışmışım ya tuhaf geliyor ama normalmis bazen hiç belirti olmaya bilirmis