Cans__ Çift yumurta ikizlerine hamileyim 33 gün kaldı yazıyor uygulamada tabiki daha erken gelirler diye düşünüp 19 günüm kaldı diye hissediyorum,sezaryen olacağımdan dolayı 😇 Sizlerde durum nedir var mı heyecan,stres,korku 😨
Fatmadmr37 Cans__ benimde planlı sezeryan olacağı için muhtemelen üç haftam kaldı belki de daha az. Hem korku var hemde 2. Defa anne olmanın mutluluğu 🥲🌸
Ezgiii93 Cans__ uygulamada son 10 gün diyor çok heyecanlıyım yarın kontrolüm var şuan için normal doğum ama yarın ne diyecek bilmiyorum birde doğurmaktan aşırı korkuyorum 🥹
Fatmadmr37 Cans__ 37. Haftada tekrar kontrole çağırdı o zaman vereceğini düşünüyorum yüksek ihtimal ile😌 istanbuldayım. İlk dogumum acil sezeryandı ne olduğunu anlayamamistim bile. Ama şimdi tarih belli olup bilerek gidince hastaneye daha değişik duygular yaşayacağım kesin. İnşallah sağlıkla kavuşalım cok kolay geçsin 🤍
Cans__ Ezgiii93 allahın izniyle sağ salim kucağınıza alırsınız bebişinizii🌸 ismi ne olacak bellidir dmi
Hamisbirisi1 Benim çift gebelik değil ama son 26 🥰 heyecan var bazen doğsa artık diyorum bazen de ay biraz daha dursun derken korku ve merak bir arada
Cans__ Hamisbirisi1 aynen benim gibisiniz siz o kadar karma karışık ki duygularım bi an önce doğsunlar diyorum sonra yok vazgeçiyorum durabildikleri kadar dursunlar doğunca hayatımızın bambaşka bi evresi başlayacak çnkü
Cans__ Grcnhsn bu ara bayağı 40-41-42 duranları duyuyorum şoka giriyorum 26 haftalıkken erken doğum yapmış biri olarak şoktayım
Ezgiii93 Cans__ amin hepimiz sağlıklı hatırlı zamanında alalım kucağımıza ❤️🙏🏻 erkek bekliyoruz Tuna olacak inşallah ❤️🥰 sizin