Eymen68_ Merhaba kızlar rahim ağzı yarası varmış bende 2 kere kahverengi leke yaşadım geçen hafta da kanama yaşadım o yara yapıyormuş bugun yine hafif kan gelmiş bu durumu yaşayan var mı ?
Onurbanuu Eymen68_ benımde 10 hagtaya kadar kanamalarım oldu doktor tahım agzı dedi veya hormonsal dedıler hafıf pıhtı dedıler
mrvunn Eymen68_ benimde vardı genişçe bir yara fitil vs kullandım geçti. Rahim testi verdim oda temiz çıktı çok şükür, yara olduğu halde gebe kalmışım. Korkulacak birşey yok :)
Yengec07 Eymen68_ ben yaşıyorum adet öncesi çamur gibi leke geliyor ,geçende de tuvalete oturunca kan damladı ,siz naptınız geçti mi ? gebe kalmakta zorluk yaşıyor musunuz
Eymen68_ Onurbanuu ya antibiyotik başladı o bitti fitil krem kullanıyorum yine hafif gelmiş nasıl birsey anlamadım