tarhanfur önemli olan 2 kat artması korkulacak birşey yok. Eğer ki çok çok az yükseliyorsa dış gebelik diye biliyorum yada değerlerin düşüyorsa düşük oluyor zaten. Benim adetim 2 gün gecikti değerim 237 çıktı 2 gün arayla verdim 830 çıktı 2 katından fazla yükselmişti biz ikiz gebelik düşündük ama hiç alakası yok hormonla alakalı birşey cidden korkma değerin gayet güzel yükselmiş 2 gün sonra yine ver takipte kal. Biz şuan 12+4 olduk inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın canım