tam 2 ay önce orada doğum yaptım. doktorlar çok ilgiliydi fakat kolay kolay hiçbir şekilde sezaryene alınmıyor bilginiz olsun. benim sancım 10 dkda birken suyum geldi hastaneye gittim ve gittiğimde bir doktor bütün suyu orada boşalttı. bu yüzden çok zor doğumum oldu her gelen doktora yalvardım sezaryene alınmam için açıklığım 2 olmasına ve suyumun bitmiş olmasına rağmen alınmadım. 1 gün boyunca suni sancı ve doktorların eliyle açmasıyla doğum oldu. 10 gün boyunca bebeğim kuvözde kaldı. bunu göze alarak gidin.