bilgemomy
Aslında makat geliş pozisyonunda demişti doktorum ama sanki kafası var öyle hissediyorum. Bir sıkıntı olmasında istediği yerde gezsin oğluşum, ben sadece erken doğumdan korkuyorum. Doktorumda 5 haftada bir çağırdığı için gidene kadar aklıma gelmeyen kalmıyor ne yazık ki😊