Edizhr Kızlar tarihleri aldınız mı devlet mi özel mi 32+5 olduk biz daha Dr gitmedim gidince soracağım ne yatabiliyom ne kalka biliyom artık bitik bir haldeyim sizler napiyonuz nasıl gidiyor
hivda36 Edizhr 33+1 olduk Ağustos 10 gibi gidicem doktora bakalım tarih vericekmi ben bitik bir haldeyim vallahi
heyecanlibekleyis_ Edizhr benimde 32+2 geceler haram oldu mide yanması üst duzeyde bebişin tekmeleri artik canımı acitiyor😂doktoruma sezeryan istedigimi soyledim bi 37 yi gecelim daha erken konusmak icin dedi carsamba gunu kontrolum var bakalim hayirlisi olsun 💕
Annekuzusu123 Edizhr bizimkisi Eylül 20 25 arası dedi 37 haftayla 38 arası alacağını söyledi en fazla 38+0 dedi son 2 ay rabbimin izniyle 29+2 oldum herşey hazır ama elbiselerimiz yakınıp ütülenecek çantamız hazır değil
hulya4627 Edizhr 33+2 yiz bizde aynen bende öyleyim ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum allahtan ödemim felan yok Salı günü randevum var ağustos sonu gibi demişti ama bakalım netleşir belki inş az kaldı diyip kendimi avutuyorum çok yoruldum çünkü özel bu arada
[silindi] 31+2 yim özelde doğum yapıcam ama henüz tarih almadım 1 ağustosta kontrolüm var belki o gün bişeyler söyler doktor bilemiyorum🥹
Edizhr [silindi] ben 30 haftalıkken gittim Ağustos 28 gibi alırım dedi özeldeki ama ben devlete gidiyorum normalde baklm o ne diyecek hayırlısı ile bı geçse şu günler 🥹😍
imcakir Ben 30+1 ikiz 🥲 eğer dururlarsa 15-20 Eylül arasında yani 37-38 arasında olur diye düşünüyorum ilk hedef ağustosu atlatmak😂
Edizhr hivda36 ayy sorma bu sıcaklar mahvetti ya gerçekten gece olunca uyumak kabus zaten gündüzü ayrı gecesi ayri vallahi
Edizhr Annekuzusu123 aa 37 sezeryan için erken değil mi canım bı sorun yoktur inşallah en fazla 38_39 da aliyorlar ama
heyecanlibekleyis_ Edizhr doktorum banada yazdı ama nedense ilaç kullanmamak gibi bi inatim var kullan rahatla iste takintiliyim biraz 😂tahin yogurt falan dogal yollarla bastirmaya calisiyorum ama daha da zorlanirsam gaviscona baslicam gibi
hulya4627 Edizhr soğuk suya koy ve ayaklarını havada tut canım faydası oluyor diğer 2 gebeliğimde ödem olmuştu ama bunda olmadı 31 haftaya kadar çalıştım belkide ondan bilmiyorum
Bicirik2025 Edizhr 32+2 ben son anda normal dogumdan dondum. 😂😂 doktorum pek memnun degil normale ikna etmeye calisiyor ama ben ikna olacak gibi degilim. Bide bu sicaklarda normal dogum stresi yasayamam.
Edizhr Bicirik2025 😂😂iyi yapmışsın boşver valla ben memnunum sezeryandan inşallah buda diğer 2 sezeryan gibi güzel gecer
Edizhr Annekuzusu123 benimde 3. Sezeryan olacak baklmm ne zman alacak 2 hafta sonra randevum 35 haftalık olacağız belki söyler
Annekuzusu123 Edizhr bana dediki son randevu 37 haftaya denk geliyor o zaman ayarlarız gününü dedi Allah izin verirse şimdi ben enfeksiyon nedeniyle hastanede yatıyorum zaten çıkınca 30+5 oluyorum iki haftaya bir gel dedi 33 35 37 şeklinde yani rabbim nasip ederse