Kubrr_ bende 2 küçük meme şeklinde var artık 4. Evre diye düşünüyorum hamilelikte çok demir ilacı kullandım kullandığım içinde kabızlık yaptı tuvalete çıkarken o zorluyordu. Doğumdan sonra da orası sızı ve yanma oluştu doktoruma söyledim hemorid için ne yapabilirim diye. Bi tane krem verdi 1 hafta kullandım o rahatlattı beni sonra hiç ağrı sızı olmadı. Şimdi 2. Ye hamileyim sanırım inşallah 🙏🏻 bunda da problem olacağını düşünmüyorum ama gebelik bittikten sonra ameliyat olmayı istiyorum. Titizlik açısından beni hemorid çok yoruyor. Önceden ameliyat olmamamın sebebi de doğumdan hemoroid ıkınmaktan yeniden çıkabilirmiş