gebelk Kızlar selam bu ay yumurtam güzel büyüdü dite cok umutluydum az önce test yaptım negatif cıktı adetim düzensiz ama yumurtlamamın üstünden 14 gün geçmişti göğüs hassasiyetim vs var diye bir umut yaptım ne yapıcam artık gerçekten kafayı yemek üzereym
Mihrasina_ gebelk üzülme ben yumurtlamadan 10 gün sonra kanda 0.2 çıktı bugün sabah pozitif geldi adet geciken önemli bekle vardır çok ağlamıştım bu ay yok diye
mysunshine1 gebelk merhaba bat nedir acaba çünkü bende bat 31 2 dir testim negatif çıktı bugün silik çıktı çok yeni olduğu için sizinde gözükmüyor olabilir
gebelk mysunshine1 benim şöyle geçen ay 28 inde oldum ama pcos var düzensiz yani aslınfa doktor ile basladım ben 3 ay falN kendim denedikten sonrasında. Femara ve duphaston kullandık gecikmen olursa hemen test dedi
mysunshine1 gebelk burda geçenlerde bi arkadaş gecikmesinin 10. Gününde pozitif görmüş yani böyle durumlarda olabiliyor
sizdenbiriyim Benimde bat 28 haziran dün test yaptım evde hiçbir şey çıkmadı üzüldüm acaba pazrtsi kan mı versem kızlar en azından varsa düşük betayla da olsa belli olmaz mı
gebelk mysunshine1 yoruldum artık gerçekten herkes kafandan cıkar stres yapma diyor ama cıkaramıyorum
Miracle_1 mysunshine1 benimde 11. Gün gecikme bugün dün yaptım erken gebelik testim yoktu kaset testte yaptım birkaç gün daha bekleyip tekrar yapayım diyorum bu kadar gecikmezdi ama gecikme de fazla anlamadım
mysunshine1 gebelk umudunuzu kaybetmeyin inşallah doğru zamanda Allah izin verirse olur dualarımda hep varsınız Allah en kısa zamanda isteyen herkese nasip etsin
eismetylul gebelk gerçekten stres yapmaman gerekiyor seni çok iyi anlıyorum ilk evlendigimizde bebek bebek diye tutturmustum ve kilo problemim vardı doktor 10 20 kilo vermeden kalman zor olmaz dedi ve ben bu süreci zamana bırakmaya karar verdim 3 ay sonra Allahım nasip etti kafana gerçekten takma biliyorum zor bı süreç ama basaracaksin 🩷
gebelk eismetylul insallah cok teşekkür ederim. Ne zor birşeymiş evlat sahibi olmak, cocuk istemek.. düşünmeyenler istemeyenler hemen kalıyor rabbim yardım etsin gerçekten
trkn1401 Seni çok inliyorum Aynı sorun bende de var pco bende Duphaston kullanmaya başladım ama adet gecikmesi 15.gün bugün testler negatif kan 1.0 aynı ruh halindeyiz sadece göğüslerim sızlıyor başka bişey yok
eismetylul gebelk herşeyin hayırlısını işte gercekten bazen olmamasindada büyük hayır oluyo sonuçta hiç bir zaman böyle bebek kalmiyolar ama Rabbim gonlune göre sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah 🩷🩷🩷