anonim384 ya bende onu soracaktım doğumdan sonra düzenli 2 kere adet oldum ondan sonra olmadım şu an 2 ay geçti o kadar korkuyorum ki hamileyim diye. Lütfen bilen biri yanıtlasın bu şekilde düzensizlik normal mi. Bide geçen hafta iki test yaptım birincisi erken gebelik testi pozitif çıktı kaset test de negatif çıktı kan tahlili verdim bende negatif çıktı hamilelik yani beta HCG 0.36 ıydı.