24+6 gebeyim ve sancılarım vardı doktor şeker yükleme testi yapıldıktan sonra nst verdi ve nst de bebeğimin kalp atışları 160tan 20ye kadar düştü o an korkudan elim ayağım titredi yardım istedim benim de açlıktan tansiyonum düşüktü sanırım kalp atışının bu kadar düşmesi normal mi başınıza geldi mi?
Birde nst ye girenler yorum yapabilir mi sancı çıkmış mı? Doktorum Protestan iğne ve fitil verdi.
>!!< 