Bebivekedi Orada neşe hanımı çok övdüler ve ben bu hastaneyi ilk defa duydum kızlar giden var mı aklımda soru işareti oldu yenidogan bölümü nasıl hastane yeterli mi diye beni bilgilendirecek biri var mı
avucundaopucuk Neşe kaplan mı neşe solak mı doktor olarak ben Neşe Kaplan a gidiyorum gayet memnunum yenidoğan yoğun bakımı da var