Benim de az az lekelenmem (hemen hemen aynı haftalarda) olmuştu ,çok panik olmuştum , kendi doktorum yoktu nöbetçi doktor muayenede birsey göremedi , birsey yoksa neden kanama olsun bir türlü aklıma yatmadı , sonra geçmeyince kendi doktoruma tekrar gittim arkalarda polip varmış onlar enfekte olmuş az az kanama yapıyormuş kısa bir süre antibiyotik tedavisi ile geçti çok şükür, doktorunuz çok önemli