Kızlar 37+5 te çok şükür bebeğimi sağlıkla kucağıma aldımm 🥹🩷 Allahım bu güzel hissi isteyen herkese nasip etsinn
Benim kızçemin kafası biraz yanlış gelmiss artık nasıl geldiysee dikislerim çok fazla , şunu yaparsan hizli iyileşir, şunu kesinlikle yapma geç iyileşir vb önerileriniz,tecrübeleriniz varsa çok sevinirimm