Mrvkrc okadar çok sevindim ki canım bize umut oluyor böyle güzel haberler benimde ilk gebeliğim 8+2 deyim salı günü kürtaj olucam kalbini duyamadık malesef😞inşallah bende böyle güzel haberlerle gelirim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bu arada doktor korunmanı söylemişmiydi kaç haftalık tı kürtaj olduğunda ve test yapıldımı kusura bakma soruyorım ama insan medet umuyor işte