Havin49_ Nazliip ben ilk beneğimde 6+2 de duydum şuan hamileyim 6+2 de gittim duyamadım maalesef 10 gün sonra doktor tekrar çağırdı
hizlivecocuku Nazliip ben 5+4 ken vajinal muayene ile kese bebek ve kalp atışını duydum ama dinleyecek kadar değil dedi doktor ondan 1 hafta sonra da kalp atışı sesli duyuldu