Kızlar fitil kullanıyorum 2 haftadır farkediyorum ki sanki vajinam birşeyle kapanıyor dün gece fitili zor koydum daralmış iyice elime yumuşak bir doku geliyor doktorum izinde 10 gün sonra randevum acaba normal mi rahim mi sarkıyor dün perinatoloji randevum vardı bebek çok güzel pozisyon almış artık zor döner dedi 35 haftalığım ona da sormayı unuttum neden oluyor diye bu normal birşey mi acaba